Wykonanie i wdrożenie systemu ankiet z raportowaniem

We współpracy z firmą Supremo z Poznania wykonaliśmy i wdrożyliśmy system ankiet badających zadowolenie klienów firmy Grecos Holiday z obsługi podczas pobytu na wypoczynku. System pozwala na dowolne dostowanie oraz zmianę pytań ankiety przez pracowników firmy Grecos, dzięki temu ankieta ma charakter adaptacyjny i można ją dostosować do szczególnych sytuacji występujących w danym sezonie urlopowym.

System ankiet automatycznie pobieraz informację o lotach oraz o pasażerach. Uczestnicy wycieczek organizowanych przez Grecos'a otrzymują automatycznie kod SMS lub mailem pozwalający na zalogowanie się do systemu ankiet. Jest to możliwe dzięki integracji z systemem do wysyłki SMS, jakim jest Redlink.

Po wypełnieniu ankiety pracownicy Grecos Holiday mają możliwość wnikliwej analizy odpowiedzi udzielonych przez uczestników. System automatycznie wysyła odpowiedzie w formacie MS Excel na wskazane adresy e-mail pracowników Grecos Holiday.

System do zarządzania listami pasażerów

Oprócz systemu ankiet wykonany oraz wdrożony został zaawansowany system do zarządzania listami pasażerskimi PNL. Firma Grecos Holiday wspópracuje z wieloma partnerami biznesowymi od których kupuje lub którym sprzedaje miejsca wycieczkowe. System umożliwia na automatyzację procesu i wysłanie listy pasażerów na czas. System działa z chmurze Microsoft AZURE.

Wybrane funkcje systemu PNL:

Wybrani klienci