Aplikacja dedykowana

System raportowania dla firmy Grecos.

We współpracy z firmą Supremo z Poznania wykonaliśmy i wdrożyliśmy system ankiet badających zadowolenie klientów firmy Grecos Holiday z obsługi podczas pobytu na wypoczynku.

Projekt zrealizowano w 2015 roku.

Grecos logo

Jak działa i czym jest system ankiet?

System pozwala na dowolne dostosowanie oraz zmianę pytań ankiety przez pracowników firmy Grecos, dzięki temu ankieta ma charakter adaptacyjny i można ją dostosować do szczególnych sytuacji występujących w danym sezonie urlopowym.

System ankiet automatycznie pobiera informację o lotach oraz o pasażerach. Uczestnicy wycieczek organizowanych przez Grecos'a otrzymują automatycznie kod sms'owo lub mailowo, pozwalający na zalogowanie się do systemu ankiet. Jest to możliwe dzięki integracji z systemem do wysyłki SMS, jakim jest Redlink.

Po wypełnieniu ankiety pracownicy Grecos Holiday mają możliwość wnikliwej analizy odpowiedzi udzielonych przez uczestników. System automatycznie wysyła odpowiedzi w formacie MS Excel na wskazane adresy e-mail pracowników Grecos Holiday.

Proste zarządzanie listami pasażerów.

Oprócz systemu ankiet wykonany oraz wdrożony został zaawansowany system do zarządzania listami pasażerskimi PNL. Firma Grecos Holiday współpracuje z wieloma partnerami biznesowymi, od których kupuje lub którym sprzedaje miejsca wycieczkowe. System umożliwia automatyzację procesu i wysłanie listy pasażerów na czas. System działa w chmurze Microsoft AZURE. Poniżej lista wybranych funkcji systemu PNL.

  • Pobieranie list pasażerskich z systemu Victor,
  • Integracja z webservice takich firm jak TUI, Itaka oraz Rainbow Tours,
  • Tworzenie listy pasażerów i eksport danych do formatu MS Excel,
  • Możliwość zaawansowanej edycji zakresu wysyłanych danych z dokładnością do użytkownika i lotniska,
  • Powiadomienia przychodzące i wychodzące,
  • Webservice po stronie Grecos, pozwalający partnerom na wgrywanie list pasażerskich.

Nowe możliwości
zarządzania magazynem